.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛
افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های مازندران / سیر صعودی در برخی از شهرهای استان
شمال نیوز : روحانی زاده گفت: آمار ابتلا به کرونا ویروس در برخی از شهر‌ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، تجمع زیاد در اماکن‌های عمومی سیر صعودی دارد.....
افزایش بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های مازندران / سیر صعودی در برخی از شهرهای استان

شمال نیوز: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هزار و ۶۳۸نفر مشکوک به ابتلا کرونا ویروس تاکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

روحانی زاده افزود: در مجموع تا امروز ۲هزار و ۹۶۸بیمار مبتلا به کرونا ویروس بهبود یافتند و از بیمارستان‌های استان مرخص شدند و در منازل ادامه درمان را پیگیری می‌کنند.

 

او با بیان اینکه گسترش ویروس کرونا با مثبت شدن ۹۶نفر دیگر در مازندران به مرز هشدار رسید، گفت: تا کنون آزمایش هزارو ۳۷۴نفر در استان به کرونا ویروس قطعی مثبت اعلام شد و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

روحانی زاده گفت: آمار ابتلا به کرونا ویروس در برخی از شهر‌ها به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی، تجمع زیاد در اماکن‌های عمومی سیر صعودی دارد.

 

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران آمار بستری و آمار مراجعات در برخی شهرستان‌ها به شدت نگران کننده است و انتظار می‌رود با حضور جمعیت در اماکن و فضا‌های عمومی چند روز آینده بیشتر و نگران کننده‌تر هم شود که اهتمام جدی در بهداشت و محیط شهرستان‌ها باید انجام شود.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.